Friday, January 25, 2008

من پێشمه‌رگه‌م

من پێشمه‌رگه‌م
من ئه‌و ئینسانه‌ به‌ جه‌رگه‌م
بۆ ئازادی کوردستانم خه‌بات ده‌که‌م
من ئه‌و که‌سه‌م له‌ کۆماری کوردستانه‌وه‌
ناوی جوانی پێشمه‌رگه‌م به‌ باڵا برا
من ئه‌و که‌سه‌م فێری داره‌داره‌ی خه‌بات بووم
له‌ مه‌کته‌به‌که‌ی پێشه‌وادا
من ئه‌لف و بێ خه‌بات و خوراگری و
پارێزگاری له‌ خاکی نیشتمانم
فێر بووم له‌ حکومه‌تی کوردستانم
من ئه‌و که‌سه‌م به‌سه‌رچیایی مێژوی خه‌بات دا هه‌ڵگه‌راوم
من خاوه‌نی ده‌یان سال رابردووی به‌ ئه‌زمونی خوراگری و به‌رخودان و گیان به‌خت کردنم
من هاورێ لوتکه‌ی شآخ و ئه‌شکه‌وت و هه‌وار و دۆڵ و گوند و شآرم
خه‌بات ده‌که‌م بۆ ئازادی هه‌تا ماوم
من پێشمه ر گه م
من ئه‌و که‌سه‌م
به‌ سرودی ئه‌ی ره‌قیب هه‌ر ماوه‌ قه‌ومی کورد زمان
دوژمن ده‌خه‌مه‌ له‌رزه‌ و شآدی ده‌خه‌مه‌ دڵی دوستان
منم پارتیزانی زور لێزانی ناو جه‌رگه‌ی شه‌ر و به‌ربه‌ره‌کانی
چه‌که‌که‌م بۆ پاراستنی خاکی کوردستانه‌ له‌به‌رانبه‌ر داگیر که‌ر و دوژمنانا
قه‌له‌مه‌که‌م بۆ ئاشتی یه له‌ جیهانا
من له‌ کاتی ئاشتی دا نه‌رم و نیانم
دیپلوماتیکی مه‌یدانی سیاسه‌ت و به‌رگری له‌ماف و ئازادی کوردانم
من تێکۆشه‌رێکی زانام بۆ چاره‌سه‌ری کێشه‌ی ره‌وای نه‌ته‌وه‌که‌م
پر به‌ گه‌رو هاوار ده‌که‌م
فیدراڵی بۆ کوردستانم
منیش وه کوو هه موو دنیا
خاوه ن خاک و نیشتمانم
من شورشگێریکی مه یدانی خه‌بات و دیپلوماتێکی گه‌ریده‌ی ماف ویستی گه‌لی کوردم
من هه‌موو کات له‌ هه‌رکوێ بم بۆ ئازادی کوردستانم ده‌نگ هه‌ڵ ده‌برم و ده‌ڵێم
من پێشمه‌رگه‌م گرینگ نی یه‌ له‌ هه‌ر کوێ بم
له‌ هه‌رکوێ بم دڵم هه‌ر هی کوردستانه‌ و ئاواتیشم ته‌نیا رزگاری کوردانه
‌من ئه‌و که‌سه‌م که‌ هه‌ر ئیستا به‌ پرشنگی تیشکی تیشک هاوێژی تیشک تی ڤی
روناکی ده‌خه‌مه‌ هه‌موو ماڵێکی کورد له‌ سه‌رانسه‌ری دونیا
من پێشمه‌رگه‌م
به‌تیشکی خۆم ده‌نگ و ره‌نگی پێشمه‌رگانه‌م وام له‌ هه‌موو ماڵێکی کورد دا
من کوری هه‌موو ماڵێکی کوردانم
من پێشمه‌رگه‌م خه‌بات ده‌که‌م پر به‌دڵم بۆ رزگاری نیشتمانم تا وه‌دی بێ ئاواتی گه‌ل ئاواتی گشت شه‌هیدانم